Bezpłatne narzędzia SEO, zalecane w dzisiejszych czasach.

strony-internetowe-wrocław

Kto powiedział, że musisz wydawać pieniądze, aby zwiększyć ruch?

Istnieje mnóstwo bezpłatnych narzędzi SEO, które mogą pomóc zwiększyć ruch. Jasne, możesz znać niektóre, takie jak Ubersuggest, ale jest o wiele więcej opcji niż tylko moje własne narzędzie. Agencja marketingowa Wrocław  ma dostęp do szerokiej gamy świetnych narzędzi SEO.

Zanim zagłębię się w narzędzia, podzieliłem je na następujące kategorie:

  • Badanie słów kluczowych
  • marketingu treści 
  • SEO techniczne
  • Budynek łączący
  • Śledzenie rang

Czy jesteś gotowy, aby się zanurzyć? Zacznijmy!

Czym są narzędzia SEO?

Narzędzia SEO to oprogramowanie, które pomaga marketerom poprawić widoczność i ranking ich witryn w wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing i Yahoo. 

Narzędzia te mogą być wykorzystywane do różnych zadań.

Jeśli korzystasz z narzędzi SEO, możesz usprawnić badanie słów kluczowych, analizę konkurencji, optymalizację na stronie, analizę linków zwrotnych i wiele więcej. Niektóre przykłady narzędzi SEO obejmują:

  • Narzędzia SEO do badania słów kluczowych : Zidentyfikuj najbardziej odpowiednie i dochodowe słowa kluczowe dla witryny za pomocą tych narzędzi.
  • Narzędzia SEO do marketingu treści : należy pamiętać, że te narzędzia najlepiej nadają się do identyfikowania możliwości i śledzenia postępów. Powinny być stosowane w rozbudowanej strategii content marketingowej, a nie jako zamiennik tworzenia wysokiej jakości i angażujących treści.
  • Techniczne narzędzia SEO : znajdź i napraw problemy techniczne, które mogą mieć wpływ na SEO Twojej witryny.
  • Narzędzia SEO do tworzenia linków : pomagają zidentyfikować możliwości budowania linków i śledzenia postępów. 
  • Narzędzia SEO do śledzenia pozycji : Narzędzia te pomagają śledzić rankingi witryny w wyszukiwarkach dla określonych słów kluczowych w czasie.

Zobacz, jak moja agencja może zwiększyć ruch w Twojej witrynie

  • SEO – odblokuj większy ruch SEO. Zobacz prawdziwe wyniki.
  • Marketing treści — nasz zespół tworzy epickie treści, które będą udostępniane, uzyskiwać linki i przyciągać ruch.
  • Płatne media – skuteczne płatne strategie z wyraźnym zwrotem z inwestycji.

Przejdę do listy wielu narzędzi SEO, które mogą ci pomóc, w tym bezpłatnych narzędzi SEO.

Porozmawiajmy jednak o tym, dlaczego zmienią zasady gry w Twojej strategii SEO.

Dlaczego musisz używać narzędzi SEO

Chcesz mieć pewność, że Twoja witryna generuje ruch, na jaki zasługuje, i dlatego potrzebujesz narzędzi SEO.

Rozumiem.

Próba zebrania treści, których ludzie naprawdę potrzebują i chcą zobaczyć, może być denerwująca.

Dzięki narzędziom SEO otrzymujesz, że tak powiem, asystenta.

Są łatwe w użyciu i nie musisz kompilować wyników – narzędzia zrobią to za Ciebie. Nie myśl, że zastąpią one wiedzę specjalisty SEO. To, co mogą zrobić, to pomóc Ci uzyskać lepszy wgląd i zaoszczędzić czas na żmudnych zadaniach, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co najważniejsze.

Dobrą wiadomością jest to, że istnieje wiele bezpłatnych narzędzi SEO, które mogą pomóc zidentyfikować problemy z witryną i dowiedzieć się, jakie zmiany należy wprowadzić, aby uzyskać lepsze wyniki.

Przyjrzyjmy się więc niektórym z tych narzędzi, abyś mógł zacząć je wdrażać.

Darmowe narzędzia SEO do badania słów kluczowych

Wszystkie narzędzia z tej kategorii pomogą Ci znaleźć więcej słów kluczowych. Wiele z nich ma różne sposoby wymyślania propozycji słów kluczowych, więc warto je wszystkie sprawdzić. Outsourcing programistów jest niezwykle przydatny.

Ubersugeruj

Wiem, że wspomniałem już  wcześniej o Ubersuggest  , ale ma on również bezpłatną funkcję śledzenia rankingów. Możesz się do niego dostać, wykonując następujące czynności:

Krok 1: Wprowadź swój adres URL i kliknij „Wyszukaj”

Krok #2: Kliknij „Pulpit nawigacyjny” na lewym pasku bocznym

Krok #3: Kliknij „Nowy projekt” i przejdź przez proces, aby dodać swoją witrynę i słowa kluczowe, które chcesz śledzić.

Krok #4: Kliknij „Śledzone słowa kluczowe”

Krok 5: Monitoruj swoje rankingi

Zapewnia te same funkcje, co te płatne trackery rankingu. Możesz codziennie śledzić swoje rankingi dla dowolnego słowa kluczowego lub grup słów kluczowych dla dowolnego kraju, miasta lub hrabstwa.

Zapisuje również Twoje dane, abyś mógł cofnąć się tak daleko, jak chcesz, aby zobaczyć, czy Twoje rankingi rosną, czy spadają.

Odpowiedz opinii publicznej

Answer The Public  wykorzystuje Google Suggest, aby znaleźć wszystkie pytania, które ludzie mogli zadać w związku z dowolną branżą lub słowem kluczowym.

Po prostu wpisz słowo kluczowe, a wyświetli się lista pytań, których ludzie szukają w związku z tym słowem kluczowym.

To narzędzie jest teraz częścią rodziny NP Digital. Tak więc, podobnie jak Ubersuggest, pokazuje również słowa kluczowe związane z porównaniami i przyimkami.

Podoba mi się to narzędzie, ponieważ w porównaniu z jakimkolwiek konkurencyjnym narzędziem przedstawia dane w ładnych wizualizacjach.

KeywordTool.io

SEO nie istnieje tylko w Google. Możesz także uzyskać wyższą pozycję w Amazon, YouTube, Bing i wielu innych witrynach.

KeywordTool.io  wykorzystuje tę samą koncepcję, co Google Suggest, ale dla kilku witryn, takich jak Amazon, Sklep Play i YouTube.

Jeśli zajmujesz się SEO w witrynach innych niż Google, powinieneś sprawdzić KeywordTool.io.

Planer słów kluczowych Google

Oczywiście gigant wyszukiwania, Google, ma własne narzędzie do badania słów kluczowych.

Planer słów kluczowych Google  udostępnia sugestie, a także dane CPC i szacunkowe kliknięcia.

Zauważysz również, że wiele innych narzędzi słów kluczowych ma dane CPC, ale są szanse, że pobierają je z Planera słów kluczowych Google.

Korzystając ze strony internetowe Wrocław, szukaj haseł o wysokim CPC, ponieważ mają one tendencję do dobrej konwersji, gdy pozycjonujesz je organicznie.

Google Trends

Spośród wszystkich narzędzi na liście prawdopodobnie korzystam z  Google Trends  trzy do czterech razy w tygodniu. Tak bardzo to kocham.

W Trendach podoba mi się to, że pokazują, co jest teraz na topie. Oprócz tego informuje, czy branża z czasem ma coraz mniej wyszukiwań, czy więcej.

Możesz także filtrować swoje dane na podstawie określonego kraju lub spojrzeć na dane z perspektywy globalnej.

Rekomendowane artykuły